ZNALOSTI A DOVEDNOSTI ŽÁKŮ 8. TŘÍD ZÁKLADNÍCH ŠKOL V POSKYTOVÁNÍ PRVNÍ POMOCI
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037856" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037856 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
ZNALOSTI A DOVEDNOSTI ŽÁKŮ 8. TŘÍD ZÁKLADNÍCH ŠKOL V POSKYTOVÁNÍ PRVNÍ POMOCI
Popis výsledku v původním jazyce
V roce 2004 připravil Krajský úřad Vysočina, odbor sociálních věcí a zdravotnictví, ve spolupráci s odborem školství, mládeže a sportu pilotní projekt zvaný První pomoc do škol. Hlavním cílem projektu bylo směřovat výuku především k praktickým nácvikům avyučovat minimum teorie. Cílovou skupinou jsou žáci osmých tříd základních škol a odpovídající ročníky víceletých gymnázií.. Za uplynulé ročníky prošlo projektem více než 22.000 mladých lidí. Současný výzkum. Vysočina zjišťoval úroveň znalostí a dovedností v poskytování první pomoci u žáků 8. tříd základních škol, kteří výukou v rámci projektu ještě neprošli a úroveň znalostí u žáků, kteří mají výuku první pomoci v rámci projektu již nějaký časový úsek za sebou. Takto získané informace byly porovnány.Tato komparace dala odpověď na otázku, zda měla výuka první pomoci provedená v rámci projektu očekávaný efekt a také odpověď na otázku, jaká je současná úroveň žáků našich základních škol v poskytování kvalitní první pomoci.
Název v anglickém jazyce
KNOWLEDGE AND SKILLS OF FIRST AID PROVISION AMONG PUPILS IN THE 8th GRADE OF PRIMARY SCHOOLS
Popis výsledku anglicky
In 2004, Vysočina Region, Department of social security and public health in co-operation with Department of education, youth and sport prepared a pilot project named First aid to schools. The main goal of the project was to lead the teaching especiallyto learning practicall skills with minimum theory. The target group are pupils from the 8th year of elementary schools and pupils of the same age from multiyear gymnasia. Current research carried out in selected primary schools of Vysočina probed into alevel of knowledge and skills of first aid provision among pupils in the 8th grade of primary schools who have not passed the teaching within the project yet, and the level of knowledge of pupils who have already passed a part of the first aid teaching.The comparation of gauned information answered the question whether first aid teaching implemented within the project met the expectation and what is a current level of knowledge among pupils in providing first aid with high quality.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
VÝCHOVA KE ZDRAVÍ.
ISBN
978-80-210-5050-1
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Počet stran knihy
100
Název nakladatele
Masarykova universita, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—