VYUŽITÍ FLASH ANIMACÍ PŘI VÝUCE TECHNICKÝCH PŘEDMĚTŮ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037943" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037943 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
VYUŽITÍ FLASH ANIMACÍ PŘI VÝUCE TECHNICKÝCH PŘEDMĚTŮ
Popis výsledku v původním jazyce
Interaktivní Flash animace můžeme vidět na webových stránkách. Díky Adobe AIR, nebo programu ZINC však pronikají i do off-line aplikací. Často jsou využívány při tvorbě různých multimediálních encyklopedií. Pomocí Flashe můžeme vytvářet různé simulátory.Není těžké vytvořit dokonce animace, které řídí systémy připojené k PC. Spojení skvělého animačního nástroje, možnosti vytvoření animace s vysokým podílem vlastní inteligence a připojení na externí systémy dává tvůrcům interaktivních výukových opor nevídané možnosti. Příspěvek nastiňuje některé možnosti využití ve výuce technických předmětů.Jde o výzkum možností užití těchto technologií nejen pro studenty se specifickými potřebami.
Název v anglickém jazyce
USE FLASH ANIMATIONS TO TEACH TECHNOLOGICAL SUBJECTS
Popis výsledku anglicky
Interactive Flash animation can be seen on the website. With Adobe AIR, or the ZINC are also penetrate into the off-line applications. They are often used in the production of various multimedia encyclopedia. With Flash, you can create different simulators. Is not difficult to create animations that drive systems connected to the PC. Combining great animation tools, the possibility of creating animation with a high proportion of their own intelligence and connections to external systems gives creators of interactive teaching supports unprecedented possibilities. The contribution showes some possibilities for use in teaching technical subjects.It is a research into the use of these technologies not only for students with specific needs.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Strategie technického vzdělávání v reflexi doby
ISBN
978-80-7414-126-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem
Místo vydání
Ústí nad Labem
Místo konání akce
PedF Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—