Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

THE POSSIBILITIES OF USING A COUNTER CO-OPERATING WITH PC AND ITS CONTROLLING FROM A FLASH ANIMATION

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037958" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037958 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    THE POSSIBILITIES OF USING A COUNTER CO-OPERATING WITH PC AND ITS CONTROLLING FROM A FLASH ANIMATION

  • Popis výsledku v původním jazyce

    It is not so common nowadays to interface measurement systems cooperating with PC and interactive learning environment. This combination brings many advantages because it makes possible to merge study materials, simulations and measurement systems whichcollect and process data and makes them available for a learning system. At the department of Technical and Informational Education of the Faculty of Education of Masaryk University, we have been engaging with this topic for a considerable amount of time. We created an experimental prototype of a binary counter cooperating with PC which has a graphic interface created in Adobe Flash. The aim of this article is to show the basic functions of this system, and to show some examples of using this system ineducation.

  • Název v anglickém jazyce

    THE POSSIBILITIES OF USING A COUNTER CO-OPERATING WITH PC AND ITS CONTROLLING FROM A FLASH ANIMATION

  • Popis výsledku anglicky

    It is not so common nowadays to interface measurement systems cooperating with PC and interactive learning environment. This combination brings many advantages because it makes possible to merge study materials, simulations and measurement systems whichcollect and process data and makes them available for a learning system. At the department of Technical and Informational Education of the Faculty of Education of Masaryk University, we have been engaging with this topic for a considerable amount of time. We created an experimental prototype of a binary counter cooperating with PC which has a graphic interface created in Adobe Flash. The aim of this article is to show the basic functions of this system, and to show some examples of using this system ineducation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICETA 2009- 7th international conference on Emerging e-learning Technologies and Applications

  • ISBN

    978-80-8086-128-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Technical University of Kosice, Slovakia

  • Místo vydání

    Košice

  • Místo konání akce

    Stará Lesná, Vysoké Tatry

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku