Základní způsob realizace měřícího systému spolupracujícího s PC integrovaného pomocí Flash animace do výukových opor
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037980" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037980 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Základní způsob realizace měřícího systému spolupracujícího s PC integrovaného pomocí Flash animace do výukových opor
Popis výsledku v původním jazyce
Nové výukové technologie kladou stále větší důraz na implementaci měřících systémů přímo do výukových opor. Na katedře Technické a informační výchovy Masarykovy univerzity se již delší dobu zabýváme touto problematikou. Tak také vznikl experimentální prototyp binárního čítače spolupracujícího s PC, jenž využívá možností Adobe Flash, Visual Basiku a mikrokontroléru PIC16F84. Článek ukazuje základní způsob realizace měřícího systému. Ukazuje jeho činnost. Popisuje komunikaci mezi čítačem a PC. Nastiňuje ivlastní komunikaci mezi Flash animací a programem vytvořeným ve Visual Basicu. Jde o výzkum možností užití těchto technologií nejen pro studenty se specifickými potřebami.
Název v anglickém jazyce
The basic way of realization of the measurement system cooperating with PC integrated to study supports using Flash animations
Popis výsledku anglicky
Current educational technologies place a special emphasis on implementation of measurement systems directly into study supports. The Masaryk University Department of Technical and Informational Education has been dealing with this topic for a considerable amount of time. That is one of the reasons why the experimental prototype of binary counter cooperating with PC which uses the opportunities of Adobe Flash, Visual Basic and PIC16F84 microcontroller was created. The article shows the basic way of realization of the measurement system. It shows its functioning and describes the communication between the counter and PC. The article also shows the communication between a Flash animation and a program created in Visual Basic. It is a research into the useof these technologies not only for students with specific needs.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků
ISBN
978-80-210-5092-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
—
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
KTIV PedF MU Brno
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—