Využití technologií Adobe Flash, PHP a XML pro tvorbu online-výukových programů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037977" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037977 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití technologií Adobe Flash, PHP a XML pro tvorbu online-výukových programů
Popis výsledku v původním jazyce
Ukázka on-line dynamické aplikace využívající technologie Adobe Flash AS 3.0, PHP, XML a jejich vzájemné komunikace, která slouží k procvičování a testování znalostí z předmětů Elektronika a Elektrotechnika formou početního řešení obvodů. Aplikace poskytuje nejen zpětnou vazbu pro studenta, který má možnost sledovat svoji úspěšnost prostřednictvím statistiky o vypočítaných příkladech, ale také poskytuje učiteli důležité informace o výsledcích a aktivitě studentů prostřednictvím podrobného administračního systému, který je realizován jako rozšiřující PHP rozhraní. Samotná aplikace také obsahuje další rozšiřující miniaplikace jako diskusní fórum pro studenty. Jde o výzkum možností užití těchto technologií nejen pro studenty se specifickými potřebami.
Název v anglickém jazyce
Using technologies of Adobe Flash, PHP and XML for creating online learning programs
Popis výsledku anglicky
A demonstration of an online dynamic application using technologies of Adobe Flash AS 3.0, PHP, XML and their communication, which was created for practicing and testing in subjects Electronics and Electro technology. The application not only provides afeedback for students who can see their results, but also provides important information about students results and activities for a teacher thanks to a detailed administration system realized in PHP. The Flash application itself also contains other mini-applications like a discussion forum for students. It is a research into the use of these technologies not only for students with specific needs.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků
ISBN
978-80-210-5092-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
—
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
KTIV PedF MU Brno
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—