Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití technologií Adobe Flash, PHP a XML pro tvorbu online-výukových programů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037977" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037977 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití technologií Adobe Flash, PHP a XML pro tvorbu online-výukových programů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ukázka on-line dynamické aplikace využívající technologie Adobe Flash AS 3.0, PHP, XML a jejich vzájemné komunikace, která slouží k procvičování a testování znalostí z předmětů Elektronika a Elektrotechnika formou početního řešení obvodů. Aplikace poskytuje nejen zpětnou vazbu pro studenta, který má možnost sledovat svoji úspěšnost prostřednictvím statistiky o vypočítaných příkladech, ale také poskytuje učiteli důležité informace o výsledcích a aktivitě studentů prostřednictvím podrobného administračního systému, který je realizován jako rozšiřující PHP rozhraní. Samotná aplikace také obsahuje další rozšiřující miniaplikace jako diskusní fórum pro studenty. Jde o výzkum možností užití těchto technologií nejen pro studenty se specifickými potřebami.

  • Název v anglickém jazyce

    Using technologies of Adobe Flash, PHP and XML for creating online learning programs

  • Popis výsledku anglicky

    A demonstration of an online dynamic application using technologies of Adobe Flash AS 3.0, PHP, XML and their communication, which was created for practicing and testing in subjects Electronics and Electro technology. The application not only provides afeedback for students who can see their results, but also provides important information about students results and activities for a teacher thanks to a detailed administration system realized in PHP. The Flash application itself also contains other mini-applications like a discussion forum for students. It is a research into the use of these technologies not only for students with specific needs.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků

  • ISBN

    978-80-210-5092-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    KTIV PedF MU Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku