Rozvoj grafomotorických schopností v období před zahájením povinné školní docházky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00038045" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00038045 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozvoj grafomotorických schopností v období před zahájením povinné školní docházky
Popis výsledku v původním jazyce
Problematice rozvoje grafomotoriky u dětí předškolního věku jev současné době věnována pozornost řady autorů. Rozvoj motorických a hlavně pak grafomotorických schopností je u dítěte předškolního věku důležitou součástí celkového psychomotorického vývoje.Dosažení určité odpovídající úrovně je jednou z řady diagnostických kritérií pro zařazení dítěte do povinné školní docházky. My jsme svou pozornost zaměřili zvláště na rozdíly ve vývoji u dětí s narušenou komunikační schopností a u dětí intaktních s využitím vlastního stimulačního programu. Článek vznikl na základě výsledků výzkumu.
Název v anglickém jazyce
Development of Pre-printing Skills before Commencement of Compulsory Education
Popis výsledku anglicky
The issues of pre-printing skills development of pre-school children are currently dealt with by many authors. The development of motor and mainly pre-printing skills of pre-school children is an important part of the overall psychomotor development. Theachievement of certain level in these skills is one of the diagnostic criteria for starting of compulsory education. In our paper, we focus on the differences in development of children with impaired communication abilities and children without disabilites using a distinctive stimulation program. This paper is based on research results.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
VÍTKOVÁ, M., VOJTOVÁ, V. (eds.) Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
ISBN
978-80-7315-188-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
—
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—