Námět k rozvoji tvořivosti a prostorové představivosti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00038085" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00038085 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Námět k rozvoji tvořivosti a prostorové představivosti
Popis výsledku v původním jazyce
Schopnosti prostorového vnímání lze u dětí ve vyšších třídách 1. stupně ZŠ rozvíjet pomocí vhodně zvolených úloh, které vycházejí ze situací dětem blízkých. V příspěvku se jedná o zařizování vlastního pokoje s využitím půdorysů pokoje a nábytku. Uvedenýprojekt byl součástí výzkumu matematických dovedností žáků čtvrtých ročníků ZŠ.
Název v anglickém jazyce
Idea to develop creativity and spatial imagination
Popis výsledku anglicky
Space perception ability in children may be at higher 1st grade elementary school developed using appropriately chosen tasks, which are based on situations children nearby. In this paper, it is arranging his own room using room layouts and furniture. This project was part of the research of mathematical skills in fourth primary school year.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Setkání učitelů matematiky II - Matematika a hry
ISBN
978-80-210-4970-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Pedagogická fakulta MU
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—