Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dítě ze sociálně vyloučené lokality v předškolním vzdělávání v přípravné třídě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F15%3AA1601FO9" target="_blank" >RIV/61988987:17450/15:A1601FO9 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Dítě ze sociálně vyloučené lokality v předškolním vzdělávání v přípravné třídě

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku předkládáme část zachyceného obrazu života dětí předškolního věku romské populace ze sociálně vyloučené lokality, které jsou zařazeny do přípravné třídy. Jedná se místně o situace před školou a časově před vyučováním. Prezentováno je zaznamenané chování dětí, záznam chování matek dětí a jejich jednání s učitelkou a obraz vzájemné komunikace učitelky s dětmi v šatně školy. V projektu výzkumu, v rámci něhož příspěvek vznikl, se v případové studii malé přímo komunikující skupiny snažíme porozumět podmínkám, které děti přípravné třídy obklopují.

  • Název v anglickém jazyce

    Child from excluded locality in pre-school education system - preparatory class

  • Popis výsledku anglicky

    In this contribution we present part of the captured picture of pre-school Roma children's life in a socially excluded locality, who have been assigned to a preparatory class. As regards the place it is in front of the school building and time is beforethe classes start. The children's behaviour is presented, together with the record of how their mother behave and deal with the teacher, plus an insight into the interaction between the teacher and the children in the school locker room. In the researchproject that included this contribution we have tried to understand the conditions surrounding the children in the preparatory class within case study focusing on a small, directly communicating group.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/7AMB14PL013" target="_blank" >7AMB14PL013: Pedagogické diagnostikování školní připravenosti dítěte jako profesní činnost učitele</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové výzvy pro předškolní pedagogiku

  • ISBN

    978-80-7454-560-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    5-16

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo konání akce

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Datum konání akce

    26. 3. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku