Videostudie procesu osvojování dovedností a její následné využití pro přípravu budoucích učitelů fyziky.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00038213" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00038213 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Videostudie procesu osvojování dovedností a její následné využití pro přípravu budoucích učitelů fyziky.
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek poukazuje na hlavní výsledky videostudie procesu osvojování dovedností ve výuce fyziky na ZŠ. Na základě těchto výsledků dále vymezuje několik problémových oblastí, které se staly podkladem pro tvorbu elektronického učebního prostředí pro budoucí učitele fyziky. Následně pak předkládá stručný popis tvorby učebního prostředí a ukázky několika úloh vztahujících se k vybraným videosekvencím.
Název v anglickém jazyce
Videostudy of the process of the skill acquirement and its application for the preparation of physics future teachers
Popis výsledku anglicky
This contribution is focused on the main results of skills acquirement process with the assistance of videostudy in the teaching process of physics on the elementary schools. Some problematic fields are defined on the basis of the results. These problematic fields were the source of electronic learning environment for the physics pre-service teachers. In the next part of contribution, there is a brief description of the learning environment creation and some examples of tasks, which connected with selected videosequences.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 4.
ISBN
978-80-7043-785-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Západočeská univerzita v Plzni
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
Srní
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—