Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Girep 2004 - Teaching and Learning Physics in New Contexts

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F04%3AA11009LP" target="_blank" >RIV/61988987:17310/04:A11009LP - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Girep 2004 - Teaching and Learning Physics in New Contexts

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Teaching and learning physics in new contexts is aimed to learning process in physics and environment of this process. Extended chapter is Physics and Information and Communication Technology in the fields of computer aided laboratory, modelling, physicsportals, analysis and processing of data and theory of e-education. Further chapter is devoted to the research of new approaches to the physics education. Pupil?s Friendly Physics Education is new trend in physics education and the headline of extendedchapter

  • Název v anglickém jazyce

    Girep 2004 - Teaching and Learning Physics in New Contexts

  • Popis výsledku anglicky

    Teaching and learning physics in new contexts is aimed to learning process in physics and environment of this process. Extended chapter is Physics and Information and Communication Technology in the fields of computer aided laboratory, modelling, physicsportals, analysis and processing of data and theory of e-education. Further chapter is devoted to the research of new approaches to the physics education. Pupil?s Friendly Physics Education is new trend in physics education and the headline of extendedchapter

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    80-7042-378-1

  • Počet stran knihy

    253

  • Název nakladatele

    University of Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Kód UT WoS knihy