Kvantová fyzika a psychologie. Nové perspektivy ve vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F23%3A39921425" target="_blank" >RIV/00216275:25210/23:39921425 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kvantová fyzika a psychologie. Nové perspektivy ve vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Tento vědecký článek zkoumá spojení mezi kvantovou fyzikou a psychologií a zvažuje možnosti využití kvantových principů ve vzdělávacím procesu. Zabývá se tím, jak kvantová fyzika může ovlivnit učení a výuku a diskutuje o potenciálních výhodách a výzvách spojených s tímto novým přístupem ke vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
Quantum Physic and Psychology: New perspectives in education
Popis výsledku anglicky
This scientific paper explores the connection between quantum physics and psychology and considers the possibilities of applying quantum principles to the educational process. It looks at how quantum physics can impact learning and teaching and discusses the potential benefits and challenges associated with this new approach to education.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50100 - Psychology and cognitive sciences
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Edukacja zorientowana na przyszłość
ISBN
978-83-954275-6-5
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
141-151
Počet stran knihy
415
Název nakladatele
Didactica Polska
Místo vydání
Krakov
Kód UT WoS kapitoly
—