Význam učebnic a potřeba zavedení geografického standardu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00038505" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00038505 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Význam učebnic a potřeba zavedení geografického standardu
Popis výsledku v původním jazyce
V učitelské praxi se projevují rozdíly mezi teorií prezentovanou Rámcovým vzdělávacím programem a praktickou výukou. K propojení jsou důležité učebnice, které pokud jsou kvalitní, umožňují kvalitní a efektivní vyučování.
Název v anglickém jazyce
The importance of textbooks and want of the implementation of the geographical standard
Popis výsledku anglicky
In teacher practice are differences between theory, which is presented by General educational programme, and the possibilities of practice. Textbooks are important for the connection between theory and practice. It is clear, that only a perfectly and precisely made textbook, which is based on the relationships of theory and practice, enables effective and quality lessons.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Biologie - chemie - zeměpis
ISSN
1210-3349
e-ISSN
—
Svazek periodika
2009
Číslo periodika v rámci svazku
5
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—