Význam učebnic při naplňování požadavků rámcového vzdělávacího programu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F04%3A00031805" target="_blank" >RIV/00216224:14410/04:00031805 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Význam učebnic při naplňování požadavků rámcového vzdělávacího programu
Popis výsledku v původním jazyce
V učitelské praxi se občas vyskytují nesrovnalostí mezi teroretickými přístupy stanovenými Rámcovým vzdělávacím programem a realizačními možnostmi. V tomto procesu mají nezastupitelný význam učebnice, zajišťující propojení zmíněných vlivů.
Název v anglickém jazyce
The importance of the textbooks beside the Framework education programme realization
Popis výsledku anglicky
In teacher practice are variaces between theory, which partially presents Framework educational programme and the possibilities of practice from time to time. Between theory and practice plays important part a textbook, which makes a connection between them.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Geografické informácie 8. Edícia: Prírodovedec č. 156
ISBN
80-8050-784-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
Fakulta prírodných vied UKF
Místo vydání
Nitra
Místo konání akce
Nitra
Datum konání akce
1. 1. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—