Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aspekty ovlivňující porozumění kartografickým vyučovacím pomůckám .

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00038724" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00038724 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aspekty ovlivňující porozumění kartografickým vyučovacím pomůckám .

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento příspěvek se zabývá hodnotícími přístupy různých autorů v souvislosti s využíváním a lepším pochopením kartografických vyučovacích prostředků u žáků 2. a zejména 3. období dle Rámcového vzdělávacího programu (RVP). Téma, o kterém pojednává tento článek, je zaměřeno na vymezení hodnotících přístupů k základním schopnostem a dovednostem žáků pro efektivní aplikaci map a příbuzných znázornění zemského povrchu. Východiskem pro stanovení vhodných přístupů jsou jednak požadavky Rámcového vzdělávacího programu a jednak aktuální školská praxe: učebnice, kartografické pomůcky a jejich školní využití.

  • Název v anglickém jazyce

    The aspects of the understanding of the cartographic education mediums.

  • Popis výsledku anglicky

    This article is about project witch is searching the using and uderstanding of cartographic education mediums and cartographic representation in pupils of 2.and especilay 3. period by Framework education programme (RVP). The project themes was focused onselection of Fundamentals aptitude and skills for efective aplication of maps and similar graphic representation of Earths surface. The solution for assesment of cartography instruments are reqirements of the Frame education program and actual schoul practices: textboooks, cartogrpahic instruments and their usage

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    DE - Zemský magnetismus, geodesie, geografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Zborník vědeckých prací doktorandov a mladých vedeckých pracovnikov. Nitra: Univerzita Konštantina Filozofa v Nitre

  • ISBN

    978-80-8094-499-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Konštantina Filozofa v Nitre

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Nitra

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku