Výzkum prostorové představivosti a prostorového myšlení prováděný u žáků 2. a 3. období dle RVP (Rámcového vzdělávacího programu).
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00038719" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00038719 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výzkum prostorové představivosti a prostorového myšlení prováděný u žáků 2. a 3. období dle RVP (Rámcového vzdělávacího programu).
Popis výsledku v původním jazyce
Téma příspěvku se zaměřuje na hodnocení využití kartografických obrazových materiálů, respektive kartografických pomůcek, a na jejich pochopení v kontextu s prostorovou orientací a s ní spojených myšlenkových procesů u žáků 2. a 3. období dle Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání (RVP ZV). Výzkumná, resp. předvýzkumná, šetření byla již uskutečněna jak na prvním, tak zejména na druhém stupni základních škol.
Název v anglickém jazyce
Research on space visualisation and space thinking performed in pupils in 2nd and 3rd period according to the RVP (RVP- Framework educational programme
Popis výsledku anglicky
This article is related to evaluative approaches by various authors witch are searching the using and better understanding of cartographic education mediums and cartographic representation in pupils of 2.and especially 3. period by Framework education programme (RVP). The theme is focus on selection of evaluative approach of fundamentals aptitude and skills for effective application of maps and similar graphic representation of Earth surface. The solution for assessment of cartography instruments are requirements of the Framework education program and actual school practices: textbooks, cartographic instruments and their usage.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Zborník 9. vedecké konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovnikov.
ISBN
978-80-8094-285-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Konštantina Filozofa v Nitre
Místo vydání
Nitra
Místo konání akce
Nitra
Datum konání akce
10. 4. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—