Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Čtenářská gramotnost, RVP a státní maturitní zkouška

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F14%3A10291177" target="_blank" >RIV/00216208:11210/14:10291177 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Čtenářská gramotnost, RVP a státní maturitní zkouška

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se opírá o výsledky posledního mezinárodního testování čtenářské gramotnosti PISA 2012. Upozorňuje na nedostatečné kurikulární zastoupení pojmu čtenářská gramotnost v RVP pro základní i středoškolské vzdělávání, včetně vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími potřebami, a uvádí, že se toto nedostatečné zastoupení může nepříjemně projevit na výstupech státní maturitní zkoušky.

  • Název v anglickém jazyce

    Literacy, RVP and Leaving Exam

  • Popis výsledku anglicky

    The article is based on the results of the latest international testing PISA reading literacy 2012. It draws attention to the lack of representation of the concept of curricular literacy in RVP for primary and secondary education, including pupils with special educational needs, and states that this under-representation can be unpleasant effect on output state graduation exam.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Řízení školy

  • ISSN

    1214-8679

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2014

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    17-18

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus