Podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivní škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00044013" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00044013 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivní škole
Popis výsledku v původním jazyce
Článek pojednává o podpoře žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivní škole. Dále představuje strategie ve vzdělávání učitelů a speciálních pedagogů se zřetelem na inkluzivní školu a pojetí speciální pedagogiky na Ktedře speciální pedagogikyPdF MU. Následují cíle a profil absolventa oboru speciální pedagogika, historický úkol speciálních škol v komparaci našich a inkluzivních snah v Německu. Závěr článku představuje funkce speciálně pedagogické podpory v inkluzivní škole a profesionální podporu se sociální a kulturní spoluúčastí.
Název v anglickém jazyce
Support for Pupils with Special Educational Needs in Inclusive School
Popis výsledku anglicky
Article discusses the support of pupils with SEN in an inclusive school. Furthermore, a strategy in teacher education and special education teachers with regard to the concept of an inclusive school and Special Education Department of Special Education at MU. The following are the objectives and profile of the graduate field of special education, the historical task of special schools and inclusive comparison of our efforts in Germany. Conclusion of the article is a function of special educational support in an inclusive school, and professional support to the social and cultural participation.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/LC06046" target="_blank" >LC06046: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Janík, T., Švec,V. a kol. K perspektivám školního vzdělávání
ISBN
978-80-7315-193-5
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
—
Počet stran knihy
278
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—