Úroveň mylných představ žáků základních škol o ptácích
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00043654" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00043654 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Úroveň mylných představ žáků základních škol o ptácích
Popis výsledku v původním jazyce
Studie se zaobírá zkoumáním představ žáků o ptácích. Vzorek tvořilo 719 žáků základních škol pátého až devátého ročníku. Jako výzkumní nástroj byl použit dotazník vlastní konstrukce, který obsahoval 30 otázek. Cílem bylo zjistit, jestli počet mylných představ klesá s přibývajícím věkem.
Název v anglickém jazyce
Primary school pupils wrong ideas about birds
Popis výsledku anglicky
The paper focuses on investigation of pupils wrong ideas about birds. The sample consisted of 719 basic school pupils from 5 to 9 grade. The questionnaire was as a measure tool, constructed by authors. The questionnaire included 30 questions. Our next aim was to find out, if the number of wrong ideas about birds reduces by the age.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Biologie-Chemie-Zeměpis
ISSN
1210-3349
e-ISSN
—
Svazek periodika
19
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—