Problematika lektorství pro děti 6 - 36 měsíců se zaměřením na rozvoj řeči a výuku cizího jazyka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00044320" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00044320 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Problematika lektorství pro děti 6 - 36 měsíců se zaměřením na rozvoj řeči a výuku cizího jazyka
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou lektorství pro děti 6-36 měsíců při výuce cizího jazyka a obecně rozvojem řeči u takto malých dětí. V poslední době mnoho vědeckých studií prokázalo jasný přínos raného učení se cizímu jazyku. Tato práce má však svoje specifika, zejména proto, že primární skupinou zájmu jsou děti, které mnohdy ještě ani neumí mluvit. V tomto případě je se nabízí využití jednoho z možných postupů při výuce dětí, a sice znakové řeči pro slyšící batolata, která napomáhá k rozvoji komunikace nejen v rodném jazyce, ale i v tom cizím.
Název v anglickém jazyce
The problems of teaching for children 6-36 months, focused on the developement of speech and foreign language
Popis výsledku anglicky
The communication focuses on the education competency of lector for children 6-36 months during language instruction. In the last time many scientific studies showed the clear benefit of early learning foreign language. But this work is specific, in particular because of the primary group of this education which is a group of children in the age of 6-36 moths. Usually they do not even speak in this age. In this case, lector has a possibility to use one of the procedures possible of children teaching andit is using of the babies signs. Signing helps to develop not only the communication in the native language but also in the foreign.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Pedagogické kompetence v příprav studentů na učitelskou profesi
ISBN
978-80-210-5246-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Název nakladatele
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
PdF MU Brno
Datum konání akce
15. 5. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—