Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Problematika lektorství pro děti 6 - 36 měsíců se zaměřením na rozvoj řeči a výuku cizího jazyka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00044320" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00044320 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Problematika lektorství pro děti 6 - 36 měsíců se zaměřením na rozvoj řeči a výuku cizího jazyka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá problematikou lektorství pro děti 6-36 měsíců při výuce cizího jazyka a obecně rozvojem řeči u takto malých dětí. V poslední době mnoho vědeckých studií prokázalo jasný přínos raného učení se cizímu jazyku. Tato práce má však svoje specifika, zejména proto, že primární skupinou zájmu jsou děti, které mnohdy ještě ani neumí mluvit. V tomto případě je se nabízí využití jednoho z možných postupů při výuce dětí, a sice znakové řeči pro slyšící batolata, která napomáhá k rozvoji komunikace nejen v rodném jazyce, ale i v tom cizím.

  • Název v anglickém jazyce

    The problems of teaching for children 6-36 months, focused on the developement of speech and foreign language

  • Popis výsledku anglicky

    The communication focuses on the education competency of lector for children 6-36 months during language instruction. In the last time many scientific studies showed the clear benefit of early learning foreign language. But this work is specific, in particular because of the primary group of this education which is a group of children in the age of 6-36 moths. Usually they do not even speak in this age. In this case, lector has a possibility to use one of the procedures possible of children teaching andit is using of the babies signs. Signing helps to develop not only the communication in the native language but also in the foreign.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pedagogické kompetence v příprav studentů na učitelskou profesi

  • ISBN

    978-80-210-5246-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    PdF MU Brno

  • Datum konání akce

    15. 5. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku