Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učím žáka se speciálními vzdělávacími potřebami, umím to?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00044754" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00044754 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Učím žáka se speciálními vzdělávacími potřebami, umím to?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá postoji a názory učitelů na problematiku žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Výzkum byl realizovám v roce 2010 a zjistil, jak se učitelé staví k integraci a co považují za důležité, jsou-li děti se zdravotním postižením integrovány do škol hlavního vzdělávacího proudu. Autorka se opírá o vědecké poznatky a o vlastní zkušenosti s výukou chlapce se speciálními vzdělávacími potřebami.

  • Název v anglickém jazyce

    I teach the pupil with special educational needs, can I do it?

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution deals with the attitudes and opinions of teachers concerning pupils with special educational needs. Research was realized in 2010 and found out, what are the teachers' opinions towards the integration and what they find important in connection with the process of disabled children integration into the mainstream education in schools. The author bears on science informations and her own experiences with teaching a boy with special educational needs.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vítková, M.; Havel, J. (eds.) Inkluzívní vzdělávání v primární škole. Sborník z konference s mezinárodní účastí.

  • ISBN

    978-80-7315-199-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    PdF MU

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    PdF MU Brno

  • Datum konání akce

    15. 9. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku