SOCIAL NETWORKS AND THEIR INFLUENCE UPON CHANGES IN USE OF THE INTERNET AT SCHOOLS
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00044761" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00044761 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
SOCIAL NETWORKS AND THEIR INFLUENCE UPON CHANGES IN USE OF THE INTERNET AT SCHOOLS
Popis výsledku v původním jazyce
among children and young people. The previous core concept for employment of the Internet in schools, which is to say as a medium enabling the acquisition of the most up-to-date information in a wide variety of disciplines and fi elds, has been supplanted by a tendency toward the creation of teaching programmes and distant learning options and this evolution continues. For younger people it is more and more frequent that the primary purpose of the Internet is the use of social sites and search engines,which make it possible for them to dive into a whole new world of virtual relationships and special interest groups, rather than the focus being on broadening their educational horizons.
Název v anglickém jazyce
SOCIAL NETWORKS AND THEIR INFLUENCE UPON CHANGES IN USE OF THE INTERNET AT SCHOOLS
Popis výsledku anglicky
among children and young people. The previous core concept for employment of the Internet in schools, which is to say as a medium enabling the acquisition of the most up-to-date information in a wide variety of disciplines and fi elds, has been supplanted by a tendency toward the creation of teaching programmes and distant learning options and this evolution continues. For younger people it is more and more frequent that the primary purpose of the Internet is the use of social sites and search engines,which make it possible for them to dive into a whole new world of virtual relationships and special interest groups, rather than the focus being on broadening their educational horizons.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Řehulka, E. (ed.). SCHOOL AND HEALTH 21 Health Education: Contexts and Inspiration
ISBN
978-80-210-5259-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
—
Název nakladatele
Masarykova Univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—