Volba povolání na ZŠ praktických s využitím multimediální výukové opory
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00044787" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00044787 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Volba povolání na ZŠ praktických s využitím multimediální výukové opory
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá oblastí profesní orientace na ZŠ praktických. Popisuje přípravnou fázi a analýzu vycházející z projektu disertačního výzkumu. Na základě stanovení vhodných profesí pro žáky ZŠ praktických využijeme výhod IT v podobě multimediálních výukových pomůcek. Článek ukazuje konceptuální pohled, jako část výzkumu, na návrh vyvíjené aplikace a popisuje výhody jejího použití u cílové skupiny žáků. Pomocí technik a modelů UML stanovujeme parametry aplikace.
Název v anglickém jazyce
Choosing professions in primary school with the use of multimedia teaching support
Popis výsledku anglicky
This contribution deals with choosing professions of pupils at primary schools practical. It describes a preparation phase and analysis from the project of the dissertation research. Based on the determination of suitable professions for pupils of primary schools practical, we use the advantages of ICT in form of multimedia study materials. The contribution shows the concept of an application which is being developed, and describes advantages and disadvantages of use. Using the techniques and models ofUML application sets the parameters.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Vítková, M.; Havel, J. (eds) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
ISBN
978-80-7315-199-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
PdF MU
Datum konání akce
15. 9. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—