Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Volba povolání na ZŠ praktických s využitím multimediální výukové opory

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00044787" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00044787 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Volba povolání na ZŠ praktických s využitím multimediální výukové opory

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá oblastí profesní orientace na ZŠ praktických. Popisuje přípravnou fázi a analýzu vycházející z projektu disertačního výzkumu. Na základě stanovení vhodných profesí pro žáky ZŠ praktických využijeme výhod IT v podobě multimediálních výukových pomůcek. Článek ukazuje konceptuální pohled, jako část výzkumu, na návrh vyvíjené aplikace a popisuje výhody jejího použití u cílové skupiny žáků. Pomocí technik a modelů UML stanovujeme parametry aplikace.

  • Název v anglickém jazyce

    Choosing professions in primary school with the use of multimedia teaching support

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution deals with choosing professions of pupils at primary schools practical. It describes a preparation phase and analysis from the project of the dissertation research. Based on the determination of suitable professions for pupils of primary schools practical, we use the advantages of ICT in form of multimedia study materials. The contribution shows the concept of an application which is being developed, and describes advantages and disadvantages of use. Using the techniques and models ofUML application sets the parameters.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vítková, M.; Havel, J. (eds) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

  • ISBN

    978-80-7315-199-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    PdF MU

  • Datum konání akce

    15. 9. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku