Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metoda cloze-testu jako nástroje na zjišťování porozumění uměleckému textu žáky cizinci na 2. stupni ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00045323" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00045323 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metoda cloze-testu jako nástroje na zjišťování porozumění uměleckému textu žáky cizinci na 2. stupni ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    : Stať se zaměřuje na zjišťování porozumění uměleckému textu českými žáky a žáky cizinci. Byla zvolena metoda cloze-testu. Text pro cloze test byl vybrán z populární knihy Joan Rawlingové.Výzkum zjišťoval vztah mezi výsledky v cloze-testu a charakteristikami žáků, danými především výchozím mateřským jazykem žáků.

  • Název v anglickém jazyce

    Method of Cloze-test as a Tool of Examining of Artistic Text Understanding by Second Grade Pupils Foreigners

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with investigation aimed at understanding of artistic texts by Czech pupils and pupils foreigners. The test used is called cloze-test. Text for the cloze-test has been chosen from the popular book of Joan Rawling. The goal of research wasto investigate relation between results in cloze-tests and pupils characteristics, i. e., their starting mother tongue.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vítková, M.; Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.

  • ISBN

    978-80-7315-199-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    PdF MU

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku