Porozumění uměleckému textu českými žáky a žáky cizinci 2. stupně ZŠ. Zjišťování metodou cloze testu.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00045880" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00045880 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Porozumění uměleckému textu českými žáky a žáky cizinci 2. stupně ZŠ. Zjišťování metodou cloze testu.
Popis výsledku v původním jazyce
Stať se zaměřuje na zjišťování porozumění uměleckému textu českými žáky a žáky cizinci. Byla zvolena metoda cloze-testu.Texty pro cloze test byly vybrány z čítanek a učebnic pro šestý až osmý ročník základní školy. Výzkum zjišťoval vztah mezi výsledky vcloze-testech a charakteristikami žáků, danými především mateřským jazykem žáků.
Název v anglickém jazyce
Understanding of Artistic Text by Czech Pupils and Pupils Foreigners of Second Grade of Elementary School.Examining through the Method of Cloze Test.Cloze Test.
Popis výsledku anglicky
The paper deals with investigation aimed at understanding of artistic texts by Czech pupils and pupils foreigners. The test used is called cloze-test. All texts for the cloze-test have been chosen from school reading books for pupils attending grade 6 through 8 of the Junior High school. The goal of research was to examine relation between results in cloze-tests and pupils characteristics, i. e., their mother tongue.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Bartoňová, M., Vítková, M. at al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami IV. Education of Pupils with Special Educational Needs IV..
ISBN
978-80-7315-201-7
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
—
Počet stran knihy
384
Název nakladatele
Paido Brno
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—