Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Porozumění uměleckému textu českými žáky a žáky cizinci 2. stupně ZŠ. Zjišťování metodou cloze testu.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00045880" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00045880 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Porozumění uměleckému textu českými žáky a žáky cizinci 2. stupně ZŠ. Zjišťování metodou cloze testu.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Stať se zaměřuje na zjišťování porozumění uměleckému textu českými žáky a žáky cizinci. Byla zvolena metoda cloze-testu.Texty pro cloze test byly vybrány z čítanek a učebnic pro šestý až osmý ročník základní školy. Výzkum zjišťoval vztah mezi výsledky vcloze-testech a charakteristikami žáků, danými především mateřským jazykem žáků.

  • Název v anglickém jazyce

    Understanding of Artistic Text by Czech Pupils and Pupils Foreigners of Second Grade of Elementary School.Examining through the Method of Cloze Test.Cloze Test.

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with investigation aimed at understanding of artistic texts by Czech pupils and pupils foreigners. The test used is called cloze-test. All texts for the cloze-test have been chosen from school reading books for pupils attending grade 6 through 8 of the Junior High school. The goal of research was to examine relation between results in cloze-tests and pupils characteristics, i. e., their mother tongue.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Bartoňová, M., Vítková, M. at al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami IV. Education of Pupils with Special Educational Needs IV..

  • ISBN

    978-80-7315-201-7

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    384

  • Název nakladatele

    Paido Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly