Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Problematika specifických poruch učení v dospělosti (kvalitativní výzkum - případová studie)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00045793" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00045793 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Problematika specifických poruch učení v dospělosti (kvalitativní výzkum - případová studie)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek se zabývá problematikou specifických poruch učení v dospělosti. Tedy konkrétně tím, jak se v dospělosti projevují specifické poruchy učení a jaké se používají diagnostické metody specifických poruch učení u dospělých osob. V části výzkumné je pak rozpracována kasuistika klientky, v níž je obsažena rodinná i osobní anamnéza, týkající se specifických poruch učení, a jsou zde také demonstrovány jednotlivé potíže spektra SPU. Plné znění příspěvku je v elektronické podobě na CD.

  • Název v anglickém jazyce

    The Issue of Specific Learning Difficulties in Adulthood (Qualitative Research - Case Study)

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals with specific learning difficulties in adulthood. It focuses on the manifestation of SLD in adulthood and what SLD assessment tools and methods are used in adults. The research composes of a case study of a client and contains family and personal history relating to specific learning disabilities, furthermore, it describes various SLD difficultues.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vítková, M., Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

  • ISBN

    978-80-7315-199-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku