Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Model navigace při tvorbě interaktivních multimediálních studijních opor

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00045813" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00045813 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Model navigace při tvorbě interaktivních multimediálních studijních opor

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento příspěvek se zabývá vývojem interaktivní multimediální studijní opory. Konkrétně volbou vhodného modelu navigace v opoře. Příspěvek podává přehled o systému volby modelu navigace a využívá jej pro zvolení vhodné navigace pro vytvářenou oporu v oblasti volby povolání žáků ZŠ praktických. Výzkumem v oblasti navigačních modelů byl stanoven nejvhodnější model. Pro strukturu obsahu je nejlépe využitelný náhodný přístup a síťový model. Pro navigaci model semantický. Pro prezentační rozhraní pro interakci pak hypermédia s případným využitím vizuální abstrakce.

  • Název v anglickém jazyce

    Navigation model for creating interactive multimedia study supports

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with the development of interactive multimedia learning support. Specifically, choosing the appropriate model of navigation support. This contribution provides an overview of the system options navigation model and uses it to select theappropriate navigation support generated for the career choice at primary schools. By research in area of navigation models, we defined the most suitable model. For the structure of the content is suitable especially "random access" and "network model".To navigate "semantic model". For presentation interface for interacting is best the hypermedia using any visual abstraction.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové technologie ve výuce 2010

  • ISBN

    978-80-210-5333-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    11. 11. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku