Komparace postojů žáků v riziku vývoje poruch chování a s poruchami chování ke školnímu prostředí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00045829" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00045829 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komparace postojů žáků v riziku vývoje poruch chování a s poruchami chování ke školnímu prostředí
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola prezentuje výsledky výzkumu z komparace postojů žáků v riziku vývoje poruch chování a s poruchami chování ke školnímu prostředí.
Název v anglickém jazyce
At-risk Pupils´ and Pupils´ with Behaviour Disorder Attitudes to School Environment Comparison
Popis výsledku anglicky
The Chapter presents research outcomes concerning comparative study of At-risk Pupils and Pupils with Behaviour Disorder Attitudes to School Environment.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M., et al. Vzdělávání žáků se vzdělávacími potřebami IV. Education of Pupils with Special Educational Needs IV.
ISBN
978-80-7315-201-7
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Počet stran knihy
384
Název nakladatele
Paido Brno
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—