Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Práce s nadanými žáky v primární škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00045848" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00045848 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Práce s nadanými žáky v primární škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek informuje o výsledcích šetření, které bylo provedeno v rámci výzkumného záměru MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Výzkum proběhl na vybraných školách v Brně. Cílem bylo zjistit,jaká kritéria uplatňují učitelé při výběru nadaných žáků a jakými metodami s nimi pracují. Dále jsme se zaměřili na způsoby práce s nadanými žáky v předmětech prvouka, přírodověda a vlastivěda.

  • Název v anglickém jazyce

    Work with Gifted Pupils in Primary Schools

  • Popis výsledku anglicky

    This article inform about the results of examination performed on selected schools in Brno within the grant support of research intent Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education -MSM0021622443. The objective of this examination was to find out the criteria which are used by teachers when selecting gifted and talented children and which methods are used during work with them. Furthermore we focused on ways of work with gifted students in natural and social science at primary level.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Havel, J., Filová, H. et.al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School

  • ISBN

    978-80-7315-202-4

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    384

  • Název nakladatele

    Paido Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly