Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Práce s nadanými žáky na 1. stupni základní školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00059512" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00059512 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Práce s nadanými žáky na 1. stupni základní školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek informuje o výsledcích šetření, které bylo provedeno v rámci výzkumného záměru MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Výzkum probíhal na třech vybraných školách v Jihomoravském kraji. Cílem šetření bylo zjistit, jaká kritéria uplatňují učitelé při výběru nadaných žáků a jakými metodami s nimi pracují. Dále jsme se zaměřili na způsob práce s nadanými žáky v předmětech prvouka, přírodověda a vlastivěda.

  • Název v anglickém jazyce

    Work with gifted pupils on the 1st grade of the Primary School

  • Popis výsledku anglicky

    This article informs about the results of examination performed on three selected school in South Moravian region within the grant support of research intent Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education -MSM0021622443 The objective of this examination was to find out the criteria which are used by teachers when selecting gifted and talented children and which methods are used during work with them. Furthermore we focused on ways of work with gifted students in natural and social science at primary level.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Učíme nadané žáky

  • ISBN

    9788074641046

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    220-228

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita-Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    14. 3. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku