Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Poruchy učení z pohledu učitele primární školy

Popis výsledku

Příspěvek prezentuje výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na specifikaci poruch učení, se kterými se učitelé na 1. stupni základní školy nejčastěji setkávají. Závěry poukazují na skutečnost, že ve školách nejsou vytvořeny optimální podmínky. Náročnése jeví zajištění dostatečného počtu pedagogických asistentů pro práci s dětmi vyžadujícími zvláštní péči.

Klíčová slova

learning disabilitiesspecial education needspupils are socially disadvantagedintegration children into the teamattitude of parents towards the integration of children

Identifikátory výsledku

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Poruchy učení z pohledu učitele primární školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek prezentuje výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na specifikaci poruch učení, se kterými se učitelé na 1. stupni základní školy nejčastěji setkávají. Závěry poukazují na skutečnost, že ve školách nejsou vytvořeny optimální podmínky. Náročnése jeví zajištění dostatečného počtu pedagogických asistentů pro práci s dětmi vyžadujícími zvláštní péči.

  • Název v anglickém jazyce

    Learning Disabilities from the Perspektive of Teachers of Primary Schools

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents results of a survey focused on the specification of learning disabilities, which the teachers to Primary schools often encounter. Findings indicate that schools are not created optimal conditions. Challenging seems sufficient numbers of teaching assistants to work with children special care.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Havel,J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole

  • ISBN

    978-80-7315-202-4

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    321

  • Název nakladatele

    Havel, J., Filová, H. at al., Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly