Poruchy učení z pohledu učitele primární školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00045857" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00045857 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Poruchy učení z pohledu učitele primární školy
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek prezentuje výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na specifikaci poruch učení, se kterými se učitelé na 1. stupni základní školy nejčastěji setkávají. Závěry poukazují na skutečnost, že ve školách nejsou vytvořeny optimální podmínky. Náročnése jeví zajištění dostatečného počtu pedagogických asistentů pro práci s dětmi vyžadujícími zvláštní péči.
Název v anglickém jazyce
Learning Disabilities from the Perspektive of Teachers of Primary Schools
Popis výsledku anglicky
The paper presents results of a survey focused on the specification of learning disabilities, which the teachers to Primary schools often encounter. Findings indicate that schools are not created optimal conditions. Challenging seems sufficient numbers of teaching assistants to work with children special care.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Havel,J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole
ISBN
978-80-7315-202-4
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Počet stran knihy
321
Název nakladatele
Havel, J., Filová, H. at al., Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—