Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Práce pedagogů s odlišností ve škole, analýza současného stavu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00045916" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00045916 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Práce pedagogů s odlišností ve škole, analýza současného stavu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek prezentuje pilotní výzkumné šetření současného stavu práce pedagogů s odlišností v běžných školách. Realizovaný výzkum poukazuje na to, zda pedagogové základních škol znají metody práce s odlišností ve třídě, která se v rozmanitém kolektivu žáků objevuje.

  • Název v anglickém jazyce

    Teachers and diversity at school, analysis of curret conditions

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents a pilot research of present situation in mainstream schools, how teachers work with diversity at school. The realized research focuses on observed data, if teachers in mainstream schools knew the methods of work with diversity in theclassroom, which often occur in our schools.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Havel, J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School.

  • ISBN

    978-80-7315-202-4

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    321

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly