Práce pedagogů s odlišností ve škole, analýza současného stavu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00045916" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00045916 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Práce pedagogů s odlišností ve škole, analýza současného stavu
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek prezentuje pilotní výzkumné šetření současného stavu práce pedagogů s odlišností v běžných školách. Realizovaný výzkum poukazuje na to, zda pedagogové základních škol znají metody práce s odlišností ve třídě, která se v rozmanitém kolektivu žáků objevuje.
Název v anglickém jazyce
Teachers and diversity at school, analysis of curret conditions
Popis výsledku anglicky
The article presents a pilot research of present situation in mainstream schools, how teachers work with diversity at school. The realized research focuses on observed data, if teachers in mainstream schools knew the methods of work with diversity in theclassroom, which often occur in our schools.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Havel, J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School.
ISBN
978-80-7315-202-4
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
—
Počet stran knihy
321
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—