Odlišnost v kolektivu jako součást práce pedagoga na základní škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055356" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055356 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Odlišnost v kolektivu jako součást práce pedagoga na základní škole
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek prezentuje navazující výzkumné šetření, které se týká současného stavu práce pedagogů s odlišností v běžných školách. Výzkumné šetření podalo informace o znalostech pedagogů v oblasti her a aktivit, které umožňují žákům pochopit individuální odlišnosti, o znalostech metod při práci s odlišností apod.
Název v anglickém jazyce
Diversity at School in a Work of Primary School Teachers
Popis výsledku anglicky
The article presents information from following research, which focuses on present situation in mainstream schools, how teachers deal and work with diversity at school. The research focused on knowledge of activities and methods, which help them to solvedemanding situations in the classroom.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Opatřilová, D. et al. Vzdělávání žáků se zdravotním postižením a zdravotním znevýhodněním. Education of Students with Disabilities and Health Disadvantage.
ISBN
978-80-7315-219-2
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
155-167
Počet stran knihy
298
Název nakladatele
MU
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—