Počítačová grafika na ZŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A33148877" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:33148877 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Počítačová grafika na ZŠ
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek zaměřujeme na problematiku výuky počítačové grafiky na ZŠ. Zabýváme se programy, které jsou vhodné pro výuku na ZŠ z hlediska několika kritérií. Součástí příspěvku je průzkum současného stavu výuky počítačové grafiky na ZŠ v Olomouci.
Název v anglickém jazyce
Computer Grephics at Elementary School
Popis výsledku anglicky
The paper is focused on problematics of computer graphics' teaching at elementary school. We are interested in computer programs, which are suitable for teaching at elementary school from several points of view. Research of actual situation of computer graphics' teaching at elementary school in Olomouc is a part of the paper.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trendy ve vzdělávání 2010
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Svazek periodika
3
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
349-351
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—