Obtíže při poradenských službách speciálních pedagogů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00045945" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00045945 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Obtíže při poradenských službách speciálních pedagogů
Popis výsledku v původním jazyce
Článek prezentuje výsledky výzkumného šetření zaměřeného na obtíže, na něž ve své praxi naráží speciální pedagogové základních škol při poskytování specifické podpory a poradenské služby integrovaným žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich rodinám. Příloha CD-ROM - plné znění příspěvku.
Název v anglickém jazyce
Problems experienced by teacher providing special need services
Popis výsledku anglicky
The paper presents results of a research project focuses on issues faced by special needs teachers in their practice while providing specific support and counselling services for integrated pupils with special educational needs and also for their families. Supplenent CD-ROM - Full paper.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Vítková, M., Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
ISBN
978-80-7315-199-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Název nakladatele
Paido Brno
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
PdF MU
Datum konání akce
15. 9. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—