Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Připravenost na inkluzivní vzdělávání z pohledu pedagogických pracovníků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046111" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046111 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Připravenost na inkluzivní vzdělávání z pohledu pedagogických pracovníků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola vymezuje pojem inkluzivní vzdělávání; jeho východiska a obsah z pohledu mezinárodních dokumentů a přístupů. Pojem inkluzivní vzdělávání je následně analyzován z pohledu aktuální české legislativy. Na teoretická východiska navazuje kvantitativnívýzkumné šetření analyzující připravenost pedagogických pracovníků na vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí z pohledu pedagogických pracovníků v základních školách v severomoravském regionu. Příspěvek prezentuje dílčí výstupy výzkumu probíhajícího v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání na PdF MU.

  • Název v anglickém jazyce

    Readiness for Inclusive Education from the Perspective of Educators

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter defines the concept of inclusive education; its basis and content from the perspective of international documents and approaches. Subsequently; the term inclusive education is analyzed from the point of view of current legislation in the Czech Republic. The theoretical basis are followed by quantitative research analyzing the readiness of educators for education of students with special education needs in inclusive settings from the point of view of educators in primary schools in the regionof north Moravia. The article presents selected outcomes of research conducted within the research project Special needs of students in context of the framework education programme for primary education.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami IV.

  • ISBN

    978-80-7315-201-7

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    384

  • Název nakladatele

    Paido Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly