Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vzdělávací inkluze v primární škole očima učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00045852" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00045852 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vzdělávací inkluze v primární škole očima učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek přináší informace z další fáze výzkumu zabezpečení výuky žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy řešeného v rámci výzkumného záměru PdF MU Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu (hlavnířešitelka prof. M. Vítková). Výzkumné šetření vychází z výsledků pozorování výuky a průběhu školního dne a následných rozhovorů s učiteli a vedením osmi škol (primárního stupně). Sledovali a analyzovali jsme v nich podmínky vzdělávací inkluze, jak ji vnímají a hodnotí sami učitelé.

  • Název v anglickém jazyce

    Educational Inclusion in Primary Schools by Teachers` Eyes

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents some new information from research of education of pupils with special educational needs at primary school. The research has been carried out as a part of a research project of the Faculty of Education of Masaryk University. The research is based on the outcomes of observations of the course of school day and consequent interviews with teachers and school management at primary schools. We analyzed conditions of inclusion in education from the point of view of teachers.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Havel, J.; Filová, H. et. al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School

  • ISBN

    978-80-7315-202-4

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    321

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly