Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Žáci se sociálním znevýhodněním v rámci inkluzivního vzdělávání s akcentem na osvojení si klíčových kompetencí.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046113" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046113 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Žáci se sociálním znevýhodněním v rámci inkluzivního vzdělávání s akcentem na osvojení si klíčových kompetencí.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V rámci vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřujeme na skupinu žáků se sociálním znevýhodněním, jejíž součástí jsou často žáci z nepodnětného rodinného prostředí, žáci ohrožení sociálně patologickými jevy (školský zákon č. 561 2004 Sb.). Článek prezentuje výsledky výzkumného šetření realizovaného rámci třetího roku řešení výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Cílem výzkumného projektu byla analýza úspěšnosti absolventů přípravných tříd v systému základního vzdělávání ve městě Brně s akcentem na osvojení klíčových kompetencí a prospěchu žáků v rámci základního vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Acquisition of Key Competences in Students with Social Disadvantage in Inclusive Education

  • Popis výsledku anglicky

    The education of students with special educational needs includes also students with social disadvantage where students from non-stimulating environment and students in danger of socio-pathological behaviour belong (Education Act No. 561 2004 Sb.). Thisarticle presents results of a research carried out during the third year of the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Education Programme for Primary Education. The aim of the research project was to analyze the successof graduates of preparatory classes in the system of basic education in Brno, with the emphasis on key competencies and pupils achievement in primary education.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    HAVEL, J., FILOVÁ, H. et al. Inkluzivní vzdělávání žáků v primární škole. Inclusive Education in Primary School.

  • ISBN

    978-80-7315-202-4

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    321

  • Název nakladatele

    Paido Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly