Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Edukativní přístup k získávání specifický kompetencí v pregraduální přípravě speciálních pedagogů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00027261" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00027261 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Edukativní přístup k získávání specifický kompetencí v pregraduální přípravě speciálních pedagogů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Stať je zaměřená na analýzu potřeb studentů učitelství pro základní a střední školy se studijním oborem speciální pedagogika při edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, konkrétně se zdravotním postižením a chronickým onemocněním, v komparacis poznatky studentů bez studijního oboru speciální pedagogika, s cílem navrhnout na základě výsledků výzkumného šetření optimální řešení pro zvýšení jejich odborných kompetencí v oblasti speciálně pedagogické podpory žáků s epilepsií, diferencovaně podlepotřeb jednotlivých skupin studentů

  • Název v anglickém jazyce

    Educative Approach for Acquiring Specific Competences in Pregradual Preparation of Special Needs Teachers

  • Popis výsledku anglicky

    This article focuses on the analysis of the needs of students future teachers of primary and secondary schools studying Special Needs Education and preparing for education of pupils with special educational needs, to have exact knowledge of health disadvantage and chronic illness. It compares this data with knowledge of students who are not studying Special Needs Education; its goal is to suggest an optimal solution on the bases of research that will enhance their professional competences in the area ofspecial needs educational support of pupils with epilepsy according to the needs of different groups of students.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.

  • ISBN

    978-80-7315-167-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Paido, Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    PdF MU

  • Datum konání akce

    17. 9. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku