Edukativní přístup k získávání specifický kompetencí v pregraduální přípravě speciálních pedagogů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00027261" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00027261 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Edukativní přístup k získávání specifický kompetencí v pregraduální přípravě speciálních pedagogů
Popis výsledku v původním jazyce
Stať je zaměřená na analýzu potřeb studentů učitelství pro základní a střední školy se studijním oborem speciální pedagogika při edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, konkrétně se zdravotním postižením a chronickým onemocněním, v komparacis poznatky studentů bez studijního oboru speciální pedagogika, s cílem navrhnout na základě výsledků výzkumného šetření optimální řešení pro zvýšení jejich odborných kompetencí v oblasti speciálně pedagogické podpory žáků s epilepsií, diferencovaně podlepotřeb jednotlivých skupin studentů
Název v anglickém jazyce
Educative Approach for Acquiring Specific Competences in Pregradual Preparation of Special Needs Teachers
Popis výsledku anglicky
This article focuses on the analysis of the needs of students future teachers of primary and secondary schools studying Special Needs Education and preparing for education of pupils with special educational needs, to have exact knowledge of health disadvantage and chronic illness. It compares this data with knowledge of students who are not studying Special Needs Education; its goal is to suggest an optimal solution on the bases of research that will enhance their professional competences in the area ofspecial needs educational support of pupils with epilepsy according to the needs of different groups of students.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
ISBN
978-80-7315-167-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
—
Název nakladatele
Paido, Brno
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
PdF MU
Datum konání akce
17. 9. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—