Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teoretická východiska integrace žáka s Aspergerovým syndromem

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046114" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046114 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Teoretická východiska integrace žáka s Aspergerovým syndromem

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V kapitole se zabýváme analýzou vnitřních a vnějších determinantů působících v procesu individuální integrace žáka s Aspergerovým syndromem v běžné základní škole, tedy analýzou činitelů spolupodílejících se na kvalitě sociálního začlenění žáka v kontextu integrativního/inkluzivního vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Theoretical Data of Inclusion of Pupils with Asperger's Syndrome

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter presents the analysis of internal and external determinants involved in the integration process of a student with Asperger's syndrome in primary school, thus analyzing the factors influencing the quality of social inclusion of pupils in the context of integrative/inclusive education.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Šimoník, O. (ed.) Vzdělávání nadaných žáků

  • ISBN

    978-80-210-5349-6

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    207

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly