Teoretická východiska integrace žáka s Aspergerovým syndromem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046114" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046114 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Teoretická východiska integrace žáka s Aspergerovým syndromem
Popis výsledku v původním jazyce
V kapitole se zabýváme analýzou vnitřních a vnějších determinantů působících v procesu individuální integrace žáka s Aspergerovým syndromem v běžné základní škole, tedy analýzou činitelů spolupodílejících se na kvalitě sociálního začlenění žáka v kontextu integrativního/inkluzivního vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
Theoretical Data of Inclusion of Pupils with Asperger's Syndrome
Popis výsledku anglicky
The chapter presents the analysis of internal and external determinants involved in the integration process of a student with Asperger's syndrome in primary school, thus analyzing the factors influencing the quality of social inclusion of pupils in the context of integrative/inclusive education.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Šimoník, O. (ed.) Vzdělávání nadaných žáků
ISBN
978-80-210-5349-6
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Počet stran knihy
207
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—