Vliv společnosti na učebnice dějepisu : (Nástin projektu disertační práce)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046526" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046526 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vliv společnosti na učebnice dějepisu : (Nástin projektu disertační práce)
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek zachycuje disertační projekt, který zkoumá, jak se měnil věcný obsah učebnic dějepisu, které vznikaly v průběhu 20. století. Snaží se odhalit poplatnost době a vliv ideologie na obsahovou stránku učebnic.
Název v anglickém jazyce
Efect of the history books : (Outline of the dissertation project)
Popis výsledku anglicky
Post captures the dissertation project, which examines how changing the substantive content of history textbooks, which originated in the 20th century. It seeks to reveal the time of indebtedness and the impact of ideology on the content of textbooks.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AB - Dějiny
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Vybrané problémy oborové didaktiky dějepisu 3 : (v disertačních pracích studentů doktorských studijních programů)
ISBN
978-80-210-5293-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Masarykova univerzita v roce 2010
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Masarykova univerzita
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—