Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teaching phonetics as a part of the education of teachers of German language: methodical and didactical aspects

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046532" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046532 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Phonetik-Unterricht als Teil der Deutschlehrerausbildung: Methodisch-didaktische Aspekte

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Auf Grund einer Analyse der Aussprache der Studierenden, die das Fach Phonetik und Phonologie des Deutschen ist im 1. Studienjahr absolvieren, können die typischen Aussprachefehler der tschechischen Muttersprachler ermittelt werden. Aus der Analyse ergibt sich auch eine optimale Reihenfolge der einzelnen zu behandelnden phonetischen Erscheinungen, damit sich die Studierenden sowohl eine korrekte Aussprache sowie die Methodik zur Beseitigung der Aussprachefehler aneignen können. Sehr wichtig ist auch dieAuswahl geeigneter Studienmaterialien; aus diesem Grund erarbeiten die Studierenden ihre eigenen phonetischen Vokabelhefte.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching phonetics as a part of the education of teachers of German language: methodical and didactical aspects

  • Popis výsledku anglicky

    Based on the analysis of the pronunciation of students, which attend the course Phonetics and phonology of German language during the first year, typical mistakes in pronunciation of Czech native speakers can be observed. This analysis suggest an optimalorder of particular phonetic phenomenon, so that students can master not only a proper pronunciation, but also the methodology of unteaching mistakes in pronunciation. Essential are also suitable study materials,each student prepares his own phonetic vocabulary.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    New Pathways in the Professional Development of Teachers Neue Wege in der Professionalisierung von Lehrer/-inne/-n

  • ISBN

    978-3-643-50153-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    LIT Verlag

  • Místo vydání

    MUNSTER

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000287980000024