Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Obsahová analýza plánované verze klíčových kompetencí v komparaci vybraných ŠVP pro ZŠ a RVP z hlediska práce se sociálně znevýhodněnými skupinami

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046615" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046615 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Obsahová analýza plánované verze klíčových kompetencí v komparaci vybraných ŠVP pro ZŠ a RVP z hlediska práce se sociálně znevýhodněnými skupinami

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola je zaměřena na výzkumnou analýzu dvou školních kurikul na školách se sociálně znevýhodněnými žáky. Metodou analýzy dat byla obsahová analýza. Předmětem výzkumu se stal popis struktury plánovaných dovedností žáků, tzv. klíčových kompetencí, kterétvoří jeden z hlavních výstupů školní edukace na úrovni ZŠ.

  • Název v anglickém jazyce

    Content analysis of a planned version of key competencies in comparison with ŠVP for ZŠ and RVP from the point of view of work with socially disadvantaged pupils

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter targets research analysis of two curricula for socially disadvantaged pupils. As the method of data analysis, content analysis was used. The subject of research was to describe the structure of planned skills for pupils (key competencies). These competencies are one of major outputs of the education on the primary school level.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Gulová, L. a kol. Analýza vzdělávacích potřeb romských žáků

  • ISBN

    978-80-210-5342-7

  • Počet stran výsledku

    28

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    223

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly