Jak učit nadané žáky matematiku?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046696" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046696 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak učit nadané žáky matematiku?
Popis výsledku v původním jazyce
Matematika se všeobecně považuje za abstraktní vědu. Zmocňování se matematických poznatků je mnohem složitější a náročnější, než se učit cokoliv jiného. Příspěvek vznikl na základě výzkumu zaměřeného na nadané žáky. Shrnuje nejčastější charakteristiky výuky nadaných dětí v matematice a prezentuje modely jejich vzdělávání v matematice.
Název v anglickém jazyce
How to Teach the Gifted Pupils Mathematics ?
Popis výsledku anglicky
Mathematics is generally considered to be an abstract science. Consequetiz, leasing mathematics is more difficult than memorizing anything non-mathematical.The article was created as the result of the research oriented at gifted pupils. The paper summarizes the most frequently mentioned characteristics of gifted children in mathematics and there are presented the models of teaching of children with gift of mathematics.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
TALENT A NADÁNÍ VE VZDĚLÁVÁNÍ
ISBN
978-80-210-5330-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—