Pygmalion ve třídě aneb Výzkum zaměřený na očekávání učitele
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046862" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046862 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pygmalion ve třídě aneb Výzkum zaměřený na očekávání učitele
Popis výsledku v původním jazyce
Text se věnuje pojmům spadajícími do oblasti učitelova očekávání a sebesplňující předpovědi. Podrobněji jsou reflektovány výsledky světových a českých výzkumů zabývajících se touto problematikou. Zamýšlí se na problematikou v kontextu vzdělávání dětí sesociálním znevýhodněním a nabízí výhledy a náměty pro další zkoumání.
Název v anglickém jazyce
Pygmalion in the classroom or else Research focused on Teacher's expactation
Popis výsledku anglicky
The text deals the research in the field of teacher's expactation and self-fulfilling prophecy. In more detail are reflected the results od world's and czech researches since 60'ties to present. In this kontext is text also focused on education of socialdisadvantaged children and attention is given to research topics of students of the department of social pedagogy at MU.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Výzkum zaměřený na ... : Základní směry výzkumu katedry sociální pedagogiky PdF MU
ISBN
978-80-210-5391-5
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Počet stran knihy
144
Název nakladatele
Masarykova univerzita Katedra sociální pedagogiky PdF MU
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—