Vyhodnocení účinnosti výuky vybraných kapitol analytické chemie formou didaktických testů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046869" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046869 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vyhodnocení účinnosti výuky vybraných kapitol analytické chemie formou didaktických testů
Popis výsledku v původním jazyce
Vyhodnocení účinnosti výuky vybraných kapitol analytické chemie formou didaktických testů bylo provedeno na skupinách studentů chemie PdF MU. Podrobným testováním bylo jištěno, že teoretické znalosti studentů se po využití multimediálních výukových subsystémů zlepšily a to v průměru o 14,6 %, přičemž celkové průměrné znalosti činily 64,0 %.
Název v anglickém jazyce
Evaluation of the effectivity of education of chosen chapters of analytical chemistry using didactic tests
Popis výsledku anglicky
Evaluation of the effectivity of education of chosen chapters of analytical chemistry using didactic tests was worked out on groups of students of chemistry of PdF MU. Theoretical knowledge of students increase about 14,6 % using multimedia educational subsystems.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
CB - Analytická chemie, separace
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
XXVIII International Colloquium on the Management of Educational Process
ISBN
978-80-7231-722-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita obrany
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—