Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přístupy k inkluzivnímu vzdělávání ve školách hlavního vzdělávacího proudu - empirické šetření

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00047060" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00047060 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přístupy k inkluzivnímu vzdělávání ve školách hlavního vzdělávacího proudu - empirické šetření

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se zabývá posílením přístupu k inkluzivnímu vzdělávání ve školách hlavního vzdělávacího proudu díky ratifikaci Úmluvy o právech osob se zdravotním postižením (vydaná OSN v roce 2006) na podzim 2009 v ČR, návazným Národním plánem vytváření rovných příležitostí pro osoby se zdravotním postižením a Národním akčním plánem vzdělávání (NAPIV). Uvedena jsou zde výzkumná šetření ve vybraných základních školách v Praze.

  • Název v anglickém jazyce

    Access to Inclusive Education in Mainstream Schools - Empirical Study

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter deals with strengthening inclusive approaches to education in mainstream schools based on the Convention on the Rights of Persons with Disabilities (issued by the United Nations in 2006) ratified by the Czech Republic in fall 2009 and followed by the National Plan on the Development of Equal Opportunities for Persons with Disabilities and National Action Plan for Inclusive Education (referred to as NAPIV). It is followed by empirical study in selected primary schools in Prague.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive Education in Current Czech School

  • ISBN

    978-80-210-5383-0

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    409

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly