Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Media education including media literacy and experiential learning

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00048727" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00048727 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Media education including media literacy and experiential learning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    If the education for media literacy often uses a pedagogic model that encourages people to ask questions what they watch, hear, and read, then we suppose that viewers and fans of popular TV series often ask the same questions to themselves. The main research issue of this paper is to determinate and describe the relation between media literacy and experiential learning by means of the identification with a fictional character. With the help of the case studies we tried to verify our hypothesis: The viewers can identify themselves with a audiovisual fictional character, and at the same time they see the screenplay, and author's intentions behind it.

  • Název v anglickém jazyce

    Media education including media literacy and experiential learning

  • Popis výsledku anglicky

    If the education for media literacy often uses a pedagogic model that encourages people to ask questions what they watch, hear, and read, then we suppose that viewers and fans of popular TV series often ask the same questions to themselves. The main research issue of this paper is to determinate and describe the relation between media literacy and experiential learning by means of the identification with a fictional character. With the help of the case studies we tried to verify our hypothesis: The viewers can identify themselves with a audiovisual fictional character, and at the same time they see the screenplay, and author's intentions behind it.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GP406%2F08%2FP176" target="_blank" >GP406/08/P176: Vzory pohyblivého obrazu: recepce filmu a audiovizuální kultury u současné české mládeže</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Edulearn10 Proceedings

  • ISBN

    978-84-613-9386-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    IATED

  • Místo vydání

    Barcelona

  • Místo konání akce

    Barcelona

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku