Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dewey's and Rorty's Thoughts on Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00048956" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00048956 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Dewey's and Rorty's Thoughts on Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The text is split into three parts. In the first one, author characterizes background of pragmatism. He interprets the problem of continuity as the most important aspect of pragmatism and the pragmatist philosophy of education. In the second part, he specifies approaches of Dewey and of Rorty to education. In the last one, the author compares these approaches and shows why he prizes the Dewey's one more than one of Rorty.

  • Název v anglickém jazyce

    Dewey's and Rorty's Thoughts on Education

  • Popis výsledku anglicky

    The text is split into three parts. In the first one, author characterizes background of pragmatism. He interprets the problem of continuity as the most important aspect of pragmatism and the pragmatist philosophy of education. In the second part, he specifies approaches of Dewey and of Rorty to education. In the last one, the author compares these approaches and shows why he prizes the Dewey's one more than one of Rorty.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AA - Filosofie a náboženství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA401%2F08%2F0915" target="_blank" >GA401/08/0915: Hermeneutika, pragmatismus a soudobá filozofie v USA</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Pragmatism Today

  • ISSN

    1338-2799

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    HU - Maďarsko

  • Počet stran výsledku

    102

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus