Animace kulturněhistorického dědictví v Liberci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00051467" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00051467 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Animace kulturněhistorického dědictví v Liberci
Popis výsledku v původním jazyce
Článek pojednává o animaci kulturněhistorického dědictví ve dvou hlavních částech. První přibližuje teoretické pozadí tohoto fenoménu výtvarné pedagogiky, druhá popisuje průběh a výsledek realizace modelových animačních programů. Projekt vznikal v návaznosti na výzkum k dizertační práci autorky na téma Metody animace kulturně historického dědictví. Teoretická část stručně formuluje základní terminologii a pozadí metody animace a jejího využití v negalerijním prostoru. Teoretická část je dílčí částí empirické části disetační práce, která mimo jiné hledá základní metodologické postupy, které jsou pro animaci kulutrně historického dědictví funkční a ověřuje je v praxi.
Název v anglickém jazyce
Animation of cultural historical heritage in Liberec
Popis výsledku anglicky
Exploring cultural and artistic values of Liberec through the mediation of cultural and historical heritage in a semestral project of university students.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Výtvarná výchova
ISSN
1210-3691
e-ISSN
—
Svazek periodika
50/2010
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
11-12
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—