Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Czech republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00051505" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00051505 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    polština

  • Název v původním jazyce

    Z problematyki opracowywania i wprowadzania podręczników do nauczania historii w Republice Czeskiej.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    W długofalowej dyskusji w Republice Czeskiej na temat poszczególnych czynników wpływających na powstanie jakościowego nowoczesnego podręcznika do nauczania historii pojawiają się pytania odnośnie do całościowej koncepcji publikacji. Za swego rodzaju strategiczny punkt wyjścia jest uważana metoda wieloperspektywiczności. W związku z tym, mówi się o podręczniku analityczno-syntetycznym do nauczania historii. Mała jest komunikacja między dydaktykami historii i pedagogami ogólnymi

  • Název v anglickém jazyce

    Czech republic

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the status and analysis of Czech history textbooks as didactic-methodological teaching medium. It focuses on its role and its specifics in the management of teaching and learning process. The causes of the difficulties in creatingconceptually modern textbooks are mainly found in the lack of communication between the subject and general didactics educators. The article deals with the status and analysis of Czech history textbooks as didactic-methodological teaching medium. It focuses on its role and its specifics in the management of teaching and learning process. The causes of the difficulties in creating conceptually modern textbooks are mainly found in the lack of communication between the subject and general didactics educators.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Polska-Europa-Świat w szkolnych podręcznikach historii

  • ISBN

    978-83-7352-184-1

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    268-271

  • Počet stran knihy

    205

  • Název nakladatele

    UMK

  • Místo vydání

    Toruń

  • Kód UT WoS kapitoly